loading
  • Koncepcinis modelis „Opel GT X Experimental“ bus pristatytas šių metų pabaigoje ir akcentuos vokiško prekės ženklo vertybes – prieinamas ir įspūdingas.
  • Michaelis Lohschelleris, „Opel” generalinis direktorius pabrėžia, kad  prekės ženklo tapatybė yra svarbi strateginio plano „PACE!“ dalis.
  • „Opel“ ateities modelių priekinis dizainas primena motociklininko šalmo priekinį pakeliamą skydelį.

Prototipas „Opel GT X Experimental” atskleis naują prekės ženklo veidąRiuselsheimas. Prabėgus vieneriems metams, kai „Opel“ tapo pasaulinio koncerno „Groupe PSA“ dalimi, su koncepciniu „Opel GT X Experimental” modeliu, bendrovė atskleis prekės ženklo perspektyvas. Kompanija pabrėžia, kad prekės ženklą apibūdinančios vertybės – „vokiškas“, „prieinamas“, „įspūdingas“ ir toliau išlieka esminės.

„Turime griežtai laikytis prekės ženklo vertybių vykdant veiklą šiandien ir ateityje. Be to, tai labai svarbu kuriant naujus automobilius, nuo idėjos, jos įgyvendinimo ir serijinės gamybos. Mūsų prekės ženklo tapatybė – tai mūsų ateitis ir viena svarbiausių strateginio plano „PACE!“ dalis“, – sako Michaelis Lohschelleris, „Opel” generalinis direktorius. „Mūsų dizainerių ir inžinierių komanda dirbdama ties koncepcinio modelio projektu, turi aiškią užduotį – akcentuoti „Opel“ markės vertybes.“

Kaip atrodys „Opel“ automobiliai 2020 metų viduryje, šių metų pabaigoje pademonstruos „Opel GT X Experimental”. Projektuojamas koncepcinis modelis, bus pirmasis automobilis atskleidęs „Opel“ ateities portretą, kuris bus aiškiai atpažįstamas. Variklio dangčio dizainas ir sparno formos dienos žibintai formuoja dvi aiškias ir ryškias linijas priekyje, kurių centre akcentuojamas legendinis prekės ženklo simbolis – žaibas.

Priekiniai žibintai, pagalbinių sistemų jutikliai ir kamera kartu su žaibo ženklu, apjungti unikaliu dizaino elementu, kuris primena motociklininko šalmo priekinį pakeliamą skydelį. Šis dizaino sprendimas debiutuos su „GT X Experimental” ir taps išskirtiniu elementu pabrėžiančiu drąsų ir gryną naująjį „Opel“ modelių portretą.

„Jau dabar aišku, kad „Opel“ turi potencialo. Po vienerių metų prisijungus prie „Groupe PSA“ ir tik po 9 mėnesių paskelbus strateginį planą „PACE!“, mūsų veikla tapo efektyvesnė ir galima drąsiai žvelgti į sėkmingą ateitį. Per šį pusmetį  uždirbome 502 mln[1] eurų pelno ir pasiekėme 5 proc. pelno maržą[2], o laisvų pinigų srautas sudarė apie 1,2 mlrd. eurų. Todėl pirmą kart žvelgdami į koncepcinį „GT X Experimental”, galime didžiuotis pasiektais rezultatais. Pasitelkus naujausias technologijas, priemones ir patirtį, tradicinės savybės, tokios kaip vokiečių inžinerija, tikslumas ir kokybė bus dar stipriau atskleistos mūsų naujuose automobiliuose. Tai parodys ir „GT X Experimental“, – paaiškina  M. Lohschelleris.

„Opel GT X Experimental” vardas užsimena apie ilgai bendrovės puoselėtas koncepcinių automobilių kūrimo tradicijas. „Opel“ buvo pirmasis automobilių gamintojas Europoje 1965 metais pristatęs sportišką prototipą „Experimental GT”. Toliau sekė „Monza Concept” (2013 m.) ir „GT Concept” (2016 m.), kurie taip pat demonstravo aiškią „Opel“ dizaino estetiką ir efektyvumą.

„Opel“ prekės ženklas turi nuoseklumą ir tęstinumą. Tuo remiasi ir dizainerių komanda, kuri  kūrė ateities automobilių išorės ir vidaus dizainą. „Didžiuojamės savo tradicijomis, tačiau norime prekės ženklui suteikti šiandieninės, modernios Vokietijos bruožų. Dizaino filosofija turi dvi esmines savybes – „drąsus“ ir „grynas“, kurios leidžia sukurti įspūdingus ir išskirtinius modelius. „GT X Experimental“ puikiai iliustruoja šias vertybes ir leis jas perduoti ateities modeliams“, – sako Markas Adamas, „Opel“ dizaino vice prezidentas.

 


[1] Nuolatinės veiklos pajamos    

[2] Nuolatinė veiklos marža

į puslapio viršų