loading
  • Galingas variklis: turbokompresorius užtikrina stulbinamą trauką.
  • Sportinė važiuoklė: OPC pakaba sureguliuota „Nordschleife“ trasoje. 
  • Ilgos tradicijos: pirmasis 100 AG turintis „Opel Corsa GSi“  pasirodė 1988 m.

Startuoja naujojo sportiško „Opel Corsa GSi” pardavimaiRiuselsheimas. Jau galima įsigyti ilgai lauktą naująjį „Opel Corsa GSi”. Su turbokompresoriumi ir sportine OPC važiuokle ši versija bus skirta tikriems automobilių aistruoliams, kuriuos nustebins pavyzdiniu valdymu ir trumpu stabdymo keliu. „Corsa GSi“ yra antrasis parduodamas „GSi” modelis po „Insignia”. Dabartinėje „Corsa GSi“ versijoje montuojamas gyvybingas „Opel“ 1,4 litrų darbinio tūrio 110 kW/150 AG variklis, o sukimo momentas siekia 220 Nm  (degalų sąnaudos[1] mieste: 8,0-7,7 l/100 km; užmiestyje: 5,5-5,1 l/ 100 km;  vidutinės: 6,4-6,1 l/100 km; COtarša: 147-139 g/km). Keturių cilindrų variklis, puikiai derantis su šešių laipsnių mechanine transmisija, važiuojant antra ir trečia pavara maksimalų sukimo momentą išvysto 3000 - 4500 sūkių per minutę diapazone.  „Karštasis“ hečbekas iš Riuselsheimo su šiuo varikliu iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 8,9 sekundes. Be to, variklis pasižymi  pavyzdiniu elastingumu: nuo 80 iki 120 km/val. įsibėgėja vos per 9,9 sekundes važiuojant penkta pavara, maksimalus išvystomas greitis – 207 km/val. Naująjį sportišką „Opel Corsa GSi” Lietuvoje bus galima įsigyti už 17742 eurų.

Prie galingo variklio dera OPC sportinė važiuoklė, kuri  kartu su stabdžių sistema, turinčia ryškiai raudonos spalvos apkabas, buvo sureguliuotos legendinėje „Nordschleife“ trasoje. Tikslus valdymas ir trumpas stabdymo kelias garantuotas, o norint dar didesnio efektyvumo, galima rinktis 18 colių lengvojo lydinio ratlankius ir didelį sukibimą su kelio danga užtikrinančias 215/40 ZR 18 padangas. 

Išorės detalės – tai plačios oro įsiurbimo angos, variklio dangčio forma, galinis oro aptakas, tikslios šoninės slenksčių linijos dar labiau pabrėžia „Corsa GSi” dinamiką ir našumą. „Opel GSi” priekis išsiskiria didelėmis korio rašto variklio grotelėmis, kurių centre puikuojasi žaibo ženklas įterptas tarp dviejų sparno formos linijų, o šoninio vaizdo veidrodėliai turi anglies pluošto apdailą. Plačios chromo apvadais padailintos oro padavimo angos priekyje sujungtos juoda horizontalia linija, kurią atkartoja linija aukščiau, ant variklio dangčio, suteikia dar daugiau sportiškumo išvaizdai. Galingo automobilio įspūdį gale sustiprina ryškus oro aptakas ant stogo, sportiško dizaino chromuotos dujų išmetimo angos, įmontuotos į kėbulo spalvos galinį buferį.  

„Corsa GSi“ salone apstu detalių neleidžiančių abejoti šio automobilio sportiška prigimtimi – tai sportinis oda aptrauktas vairas ir pavarų perjungimo svirtis, „Recaro’’ sportinės sėdynės, sportiniai aliuminio pedalai. „Opel“ puoselėja ilgas tradicijas kuriant sportinius „GSi“ modelius. Pirmieji adrenalino dozę garantavę modeliai – „Manta GSi” ir „Kadett GSi” (115 AG nuo 1,8 l) pasirodė 1984 metais. Dar po keturių metų pristatytas „Kadett 2,0 GSi 16V” į kurį buvo montuojamas 16 vožtuvų 2,0 litrų 150 AG DOHC variklis. Šį variklį gavo ir „Astra”. „Corsa GSi“ savo istoriją pradėjo 1988 metais su 100 AG turinčiu „Corsa A“ (populiari klasika) ir gamą užbaigęs modeliu „Corsa D“ 2012 metais. Šiandien, po nedidelės pertraukos „Corsa GSi“ sugrįžo.

 

[1] Degalų sąnaudos vertintos pagal WLTP ir palyginimui pakeistos į NEDC.

į puslapio viršų