loading
  • Pirmieji „Corsa”  bus pristatyti rudenį. 
  • Šiaurės poliarinio rato bandymų centre, Švedijoje, „Corsa“ testuojamas -30 C temperatūroje.
  • Dudenhofeno bandymų centre, Vokietijoje optimizuota važiuoklės konstrukcija subalansuotam valdymui ir važiavimo komfortui. 
  • Riuselsheimo EMC laboratorijoje nustatytas elektronikos sistemų atsparumas elektromagnetinėm bangom.

Riuselsheimas. Šeštos kartos „Opel Corsa” jau pasirengęs debiutui šį rudenį. Naujasis modelis buvo kurtas pasitelkus moderniausius ir efektyviausius virtualaus vystymo metodus, tačiau dabar „Opel“ inžinieriai naują „Corsą“ bando realiomis sąlygomis, tam, kad galėtų atlikti dar daugiau patobulinimų. Nuo sausio mėnesio „Corsa“ važiuoklė, varikliai, elektronika, apšvietimo sistema ir kitos sistemos yra kruopščiai  tikrinamos specialiame bandymų centre Švedijoje, Laplandijoje, kuriame bandymai vyksta žemoje temperatūroje.

Tuo pačiu metu, Dudenhofeno bandymų centre yra atliekami „Corsa“ didelio greičio testai.

„Opel” turi aiškų tikslą – pasiūlyti klientams optimaliai subalansuotą važiuoklę, kuri užtikrins saugumą ir važiavimo malonumą. „Opel“ inžinieriai taikė aukščiausius standartus vairo ir pakabos valdymo sistemoms, todėl naujos kartos „Corsa“ užtikrins įspūdingą važiavimą greitkeliais. Naujasis „Corsa“ taip pat išlaikė elektromagnetinio suderinamumo testus (EMC) Riuselsheimo laboratorijoje. Elektronikos sistemos yra apsaugotos nuo elektromagnetinės spinduliuotės, o tai reiškia, kad jos veiks be jokių trikdžių.

į puslapio viršų