loading
  • Naujos kartos varikliai: nedidelės degalų sąnaudos ir emisija.
  • Nauji taršos standartai: varikliai atitinka „Euro 6d“ reikalavimus.
  • Naujas etalonas: aukščiausio lygio aerodinamika ir mažiausias pasipriešinimo koeficientas.
  • Nauja transmisija: efektyvi devynių laipsnių automatinė transmisija su penkerių durų versija ir „Sports Tourer”.
  • Nauja sportinė važiuoklė: tiesioginis sportinis vairavimas, patobulinti amortizatoriai, „Watt“ pakaba.
  • Naujos technologijos: optimizuota priekinė kamera ir skaitmeniniai prietaisai.
  • Naujas komfortas: šildomas priekinis stiklas, moderni informacijos-pramogų sistema, belaidis įrenginių pakrovimas.
  • Įrodytos stiprybės: „Intellilux LED®“matricos žibintai, AGR ergonominės sėdynės.

 

Vandeniu aušinamas išmetamųjų dujų kolektorius integruotas cilindro galvutėje, kur jis greičiau šildo variklį ir tai leidžia sumažinti emisiją tik įjungus šaltą variklį.

 

Benzininiai varikliai

1.2

1.2

1.2

1.4

Galia (kW/AG) / aps./min.

81/110 / 4,500

96/130 / 5,500

107/145 / 5,500

107/145 / 5,500

Sukimo momentas (Nm / aps./min.)

195 / 2,000-3,500

225 / 2,000-3,500

225 / 2,000-3,500

236 / 1,500-3,500

Emisija

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisija

6-laispnių mechaninė

6-laipsnių mechaninė

6-laipsnių mechaninė

7-laipsnių CVT

Preliminarios degalų sąnaudos pagal NEDC1 (l/100 km)

  • Mieste
  • Užmiestyje
  • Vidutinės
  • CO2 g/km

5,6-5,4

4,0-3,8

4,6-4,4

105-101

6,1

4,0

4,8-4,7

110

Preliminarios vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP2

  • l/100km
  • CO2 g/km

5,5-5,2

127-120

5,9-5,7

136-132

 
Paprastai „Opel” benzininiai varikliai pasižymi puikiu droselio atsaku – esant 1500 aps./min., 90 proc. maksimalus sukimo momentas pasiekiamas vos per 1,5 s visiški nuspaudus akceleratoriaus pedalą. 
1,5 l, 3 cilindrų dyzelinis variklis su turbina 77kW (105 AG) ir 90kW (122 AG), išvysto  260 ir 300 Nm sukimo momentą. „Common rail” degalų įpurškimo sistema degalus įpurškia dideliu, iki 2000 bar slėgiu.
 

Dyzeliniai varikliai

1.5D

1.5D

1.5D

Galia (kW/AG) / aps./min.

77/105 / 3,250

90/122 / 3,500

90/122 / 3,500

Sukimo momentas (Nm / aps. min.)

260 / 1,500-2,500

300 / 1,750-2,500

285 / 1,500-2,750

Emisija

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisija

6-laipsnių mechaninė

6-laipsnių mechaninė

9-laispnių automatinė

Preliminarios degalų sąnaudos pagal NEDC1 (l/100 km)

  • Mieste
  • Užmiestyje
  • Vidutinės
  • CO2 g/km

4.6-4.5

3.1

3.6

96

5.5-5.3

3.7-3.5

4.3-4.2

115-110

Preliminarios vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP2

  • l/100km
  • CO2 g/km

4.7-4.4

124-117

5.3-4.9

139-130

 

Geriausias visų laikų „Opel Astra”Be tiksliai veikiančios šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės, galingiausią dyzelinį variantą papildomai galima rinktis su devynių pavarų automatine transmisija ir tai yra „Opel” naujovė „Astra” modelyje.

„Opel Astra” turės gausų asortimentą moderniausių technologijų, vairuotojo pagalbinių sistemų, tokių kaip kitų eismų dalyvių neakinanti „IntelliLux LED®” matricos žibintų sistema.

Šį asortimentą papildo adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, rodanti atstumą iki kitos transporto priemonės, įspėjimo apie galimą susidūrimą sistema su automatinio avarinio stabdymo funkcija, kelio ženklų atpažinimo, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistemos ir kitos. Taip pat bus galima rinktis ergonomiškas AGR sėdynes su ventiliacijos ir masažo funkcijomis. Skaitmenizuota pažangi priekinė ir galinė kameros taip pat įtrauktos į „Astra“ pagalbinių sistemų asortimentą.

„Astra“ klientai galės naudotis „Apple CarPlay” ir „Android Auto” programėlėmis, kurios suderinamos su „Multimedia Radio”, „Multimedia Navi” ir „Multimedia Navi Pro”. „Multimedia Navi Pro” turi aštuonių colių spalvotą jutiklinį ekraną, o įvairias operacija galima valdyti balsu. Navigacija ir eismo informacija realiu laiku, leis keliauti dar patogiau. Pirmą kartą, „Opel Astra“ turės skaitmeninį spidometrą.

Papildomai galima rinktis „e-call“ pagalbos skambutį, ir pagalbą išsikviesti mygtuko paspaudimu. Įsitempus saugos diržams ir suveikus saugos pagalvėms, pagalba iškviečiama automatiškai.

Komfortas – tai naujos „Astra” prioritetas – visi gali mėgautis komfortiškomis funkcijomis, tokiomis, kaip belaidis nešiojamų įrenginių įkrovimas ar „Bose“ nepriekaištingos kokybės garso sistema. Važiuojant drėgnomis ir lietingomis dienomis, komfortą ir gerą matomumą garantuos šildomas priekinis stiklas. Stikle integruoti vos matomi laidai neleis stiklui rasoti. 

Naująjį „Astra” bus galima užsisakyti nuo rugpjūčio mėn., o pirmieji modeliai salonuose pasirodys lapkritį.

Puiki aerodinamika, efektyvūs nauji varikliai ir transmisijos, užtikrina naujos kartos „Opel Astra” efektyvumą ir mažą emisiją. Lyginat su ankstesniu modeliu, anglies dvideginio tarša sumažėjo 19 proc., o tai yra geriausias rezultatas kompaktinių automobilių klasėje. Dabartinė „Astra“ karta jau buvo įžengusi į naują epochą ir tapo „Europos metų automobiliu 2016“. Naujojo „Astra“ priekį puošia įspūdingos 3D priekinės grotelės, o akį dar labiau trauks papildomai užsakoma „High Gloss Black Pack“ apdaila. Salone galima pasijausti lyg koncertų salėje, dėl papildomai įrengiamų aukštos kokybės „Bose“ garso sistemos,

Lengvos konstrukcijos dizainas (200 kg lengvesnis nei pirmtakas) ir moderniausios technologijos, dažniau sutinkamos aukštesnės klasės automobiliuose, leido „Astra“ tapti etalonu. Naujos kartos efektyvūs, lengvo svorio benzininiai ir dyzeliniai varikliai – 1,2 ir 1,5 l trijų cilindrų 77kW (105 AG) bei 107kW (145 AG) agregatai užtikrina „Astra“ mažiausiai degalų sunaudojančio ir anglies dvideginio išskiriančio automobilio titulą savo klasėje.

Dinamiškojo „Astra“ važiuoklė buvo dar labiau tobulinama. Nauji amortizatoriai leis važiuoti komfortiškai, o papildomai pasirenkama sportinė važiuoklė, „Watt“ tipo galinė pakaba veikia dar efektyviau ir leidžia mėgautis sportiniu vairavimu.

Nauji 1,2 l ir 1,4 l turbo benzininiai varikliai, kurių galia nuo 81kW (110 AG) iki 107kW (145 AG), maksimalus 195 Nm ir 236 Nm sukimosi momentas, garantuoja našumo ir efektyvumo balansą. 1,2 l „Astra” komplektuojamas su sklandžiai veikiančia šešių laipsnių automatine transmisija, 1,4 l variantas galimas su nauja septynių greičių bepakope transmisija (CVT).  Su CVT „Astra“ vairuotojas gali mėgautis automatinės pavarų dėžės teikiamu komfortu, tačiau pavaras gali perjungti ir pats, svirtele ant vairo.

į puslapio viršų